Home Flexwerker Samenwerken

Samenwerken

Steeds meer ondernemer stappen over op het nieuwe mobiele werken. Daar komt veel bij kijken: van nieuwe devices en security tot aan inspirerende flexplekken inrichten. Maar het feit dat mobiel werken ook een nieuwe manier van samenwerken vraagt, wordt vaak vergeten. Ontdek hier hoe je slimmer samenwerkt, veiliger en productiever vergadert en veel meer:

thuiswerker thuiswerken

Hoe houd je contact met de thuiswerker?

Thuiswerken is flexibel, voorkomt reistijd en geeft medewerkers meer verantwoordelijkheid. Maar hoe laat je als leidinggevende de samenwerking goed verlopen met werknemers die niet...
Microsoft Teams tips

Haal alles uit Microsoft Teams: tips en tricks voor efficiënt samenwerken

Gebruikt jouw organisatie Microsoft Teams alleen nog om te videobellen? Zonde, want met deze totaaloplossing kun je zoveel meer. Michel Bouman, Territory Channel Manager...
Microsoft Teams tips

Microsoft Teams: tips voor succesvolle implementatie

Online samenwerken is niet altijd even makkelijk. Als je niets regelt, gaan medewerkers zelf op zoek naar tools om mee te werken. Dit kan...
Conference call opzetten

Conference call opzetten met je smartphone: hoe doe je dat?

Hoe zet je een conference call op met je smartphone? Kan het met je telefoon of gebruik je een app? En wat zijn de voor- en nadelen van iedere methode? Lees hier alles wat je moet weten over een conference call opzetten.
conference call

Conference call? 8 tips voor effectief vergaderen op afstand

Een conference call is ontzettend handig, mits alles volgens plan gaat. Slecht geluid, deelnemers die wegvallen, afleidende geluiden en achtergronden, concentratieverlies... Een conference call kan uitmonden in één grote ergernis. Gelukkig kan het ook anders.
Conference call zakelijke laptop opzetten

Conference call opzetten met je zakelijke laptop: zo werkt het

De conference call is niet meer weg te denken uit het moderne kantoor. Dat is niet voor niets, online vergaderen is namelijk ontzettend efficiënt....
effectief vergaderen

Effectief vergaderen? Gebruik deze 4 tips

Vergadering in, vergadering uit. Zien de dagen er bij jou op kantoor ook vaak zo uit? Soms lijkt het wel alsof het hele bedrijf in permanente staat van vergaderen verkeert. Dat kan een stuk efficiënter. Deze 4 tips helpen je op weg.
samenwerken

Het nieuwe werken is samenwerken

Kostenbesparing is vaak aanleiding om na te denken over de cloud. Maar het zijn de vele mogelijkheden om effectiever samen te werken die bedrijven in de cloud houden. Het maken van goede afspraken is hierbij essentieel.
Sales en marketing samenwerken

Waarom sales en marketing meer moeten samenwerken (inclusief tips)

Wil je de klant echt voor je winnen? Dan moeten sales en marketing veel meer met elkaar gaan samenwerken. Hoe pak je dat aan?
succesvol intern samenwerken

Voor succesvol intern samenwerken is een collectieve ambitie nodig

Elke organisatie wil dat werknemers succesvol intern samenwerken. Dat kan het beste wanneer je een collectieve ambitie ontwikkelt.