Webinar 24 november: ‘Creëer productieve en goed beheerbare thuiswerkplekken’

Dinsdag 24 november om 10 uur vindt het gratis webinar ‘Creëer productieve en goed beheerbare thuiswerkplekken’ plaats. Ontdek hoe je de productiviteit van je thuiswerkende medewerkers bevordert, de thuiswerkplekken simpel beheert en welke financieringsmogelijkheden er zijn.

In Nederland wordt sinds maart veelal thuisgewerkt. Dat bevalt zo goed dat werkgevers ook na de crisis thuiswerken willen toestaan en faciliteren. Maar waar moet je allemaal aan denken als je thuiswerken ook op de lange termijn goed wilt regelen als werkgever? En welke impact heeft dat voor de IT-afdeling?

In dit webinar bespreken specialisten uit de markt de impact van de versnelde overstap naar thuiswerken én wat er voor de lange termijn geregeld moet worden. Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn: standaardisatie van de thuiswerkplek, de inrichting, proactief beheer, printfaciliteiten en de financieringsmogelijkheden van de thuiswerkplekken.

Meld je hier aan voor het webinar

Wanneer? Dinsdag 24 november van 10.00 tot 11.00 uur
Voor wie? Voor managers in 100+-bedrijven die zich bezighouden met de inrichting van de thuiswerkplekken van medewerkers.
Waarom? Omdat werknemers (deels) structureel gaan thuiswerken in jouw organisatie. Je zoekt tips om de productiviteit van je medewerkers te bevorderen, het beter en simpeler te kunnen beheren en/of manieren om het te financieren.
Aanmelden? Is helemaal gratis en kan via deze link.

Sprekers

Volgen nog

Meld je hier aan voor het webinar