In Nederland wordt sinds maart veelal thuisgewerkt. Dat bevalt zo goed dat werkgevers ook na de crisis thuiswerken willen toestaan en faciliteren. Maar waar moet je allemaal aan denken als je thuiswerken ook op de lange termijn goed wilt regelen als werkgever? En welke impact heeft dat voor de IT-afdeling?
In dit webinar bespreken specialisten uit de markt de impact van de versnelde overstap naar thuiswerken én wat er voor de lange termijn geregeld moet worden. Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn: standaardisatie van de thuiswerkplek, de inrichting, proactief beheer, printfaciliteiten en de financieringsmogelijkheden van de thuiswerkplekken.
Wanneer? Dinsdag 24 november 2020 van 10.00 tot 11.00 uur
Voor wie? Voor managers in 100+-bedrijven die zich bezighouden met de inrichting van de thuiswerkplekken van medewerkers.
Waarom? Omdat werknemers (deels) structureel gaan thuiswerken in jouw organisatie. Je zoekt tips om de productiviteit van je medewerkers te bevorderen, het beter en simpeler te kunnen beheren en/of manieren om het te financieren.
Terugkijken? Is helemaal gratis en kan via deze link.
Sprekers
Volgen nog
De businesscase van goede security
Wil je als IT-manager graag genoeg geld en aandacht voor security binnen je bedrijf, maar weet je niet goed hoe je dit aan moet pakken? In deze longread lees je hoe je de directie kunt overtuigen met een ijzersterke businesscase.
Downloaden