Webinar 15 december: ‘Terug naar kantoor’

Dinsdag 15 december om 10 uur vindt het gratis webinar ‘Terug naar kantoor’ plaats. Daarin vertellen verschillende specialisten uit de markt wat de functie van het kantoor vanaf 2021 is en welke gevolgen dat heeft voor de inrichting om medewerkers productief te laten samenwerken.

Het ziet er naar uit dat na de crisis werknemers wel weer naar kantoor willen, maar ook regelmatig gaan thuiswerken. Dat betekent dat je kantoor een andere functie krijgt, het wordt een hybride werkplek. Wat betekent dat voor de inrichting ervan? Specialisten uit de markt gaan in dit webinar hierover de discussie aan en delen hun visie en inzichten.

Een eerste tipje van de sluier? De kans is groot dat tools als Microsoft Teams en Zoom volledig geïntegreerd worden in de infrastructuur, zodat werknemers op kantoor naadloos kunnen samenwerken met thuiswerkers. Naast dergelijke inzichten krijg je ook tips waar je dan concreet op moet letten om je kantoor zo goed mogelijk klaar te maken voor de hybride werkplek.

Meld je hier aan voor het webinar

Wanneer? Dinsdag 15 december van 10.00 tot 11.00 uur
Voor wie? Voor managers in 100+-bedrijven die zich bezighouden met de inrichting van de hybride werkplek (thuiswerkplek én kantoor).
Waarom? Omdat het kantoor vanaf 2021 anders gebruikt zal worden, en daar nu al op voorbereid wilt zijn.
Aanmelden? Is helemaal gratis en kan via deze link.

Sprekers

Volgen nog

Meld je hier aan voor het webinar